Friesland Branding

Friesland Branding heeft zich sinds 2010 bewezen

Dankzij het unieke wiskundige analysemodel voor de selectie van de en het goed functionerende risicomanagementsysteem.

Rendement afgelopen jaren

Dankzij het unieke wiskundige analysemodel voor de selectie van de aandelen en het goed functionerende risicomanagementsysteem heeft Friesland Branding zich sinds 2010 bewezen.

De portefeuille bestaat gemiddeld uit 15-20 aandelen, welke worden belegd op basis van een uitvoerig getest en zich inmiddels bewezen algoritme. Het algoritme werkt op basis van

low-trading, iedere maand komt het algoritme met een update en eventuele nieuwe selectie van aandelen. De signalen van het systeem komen, worden strikt en per direct uitgevoerd.

 

Belangrijke statistieken

Risicometer

De risicometer is een illustratie van het risico dat u loopt met deze zeer offensieve belegging en dient als ondersteuning van de informatie over een risicoprofiel.

De risicometer bestrijkt het spectrum van laag naar hoog risico op een schaal van 1 tot 7. Het risico wordt aangegeven door een taartpunt die de

bandbreedte weergeeft tussen het laagste en hoogste berekende risico van een risicoprofiel. Hieronder de risicometer die past een belegging in de portefeuille ‘Friesland Branding’.